My first post
3 participants
Page 1 sur 1
My first post
My first time here & trying to date this little PAGES Laguiole ladies leg pocket knife..
Closed position is 90mm & fully open is 160mm length. Has seen obvious use from days gone by but is complete. Not sure if bone grips (i dont see blood veins ) or horn or something like Walrus tusk or similar. The color is off whiteish. I have no reason to suspect anything but old original but im open to any advise & comments.
Closed position is 90mm & fully open is 160mm length. Has seen obvious use from days gone by but is complete. Not sure if bone grips (i dont see blood veins ) or horn or something like Walrus tusk or similar. The color is off whiteish. I have no reason to suspect anything but old original but im open to any advise & comments.
Riddick- Messages : 4
Re: My first post
Traduction brutale
Ma première fois ici et j'essaie de dater ce petit couteau de poche PAGES Laguiole pour femme.
La position fermée est de 90 mm et la longueur complètement ouverte est de 160 mm.
A vu une utilisation évidente depuis des jours passés, mais il est complet. Je ne sais pas si les poignées en os (je ne vois pas les veines de sang) ou la corne ou quelque chose comme la défense de morse ou similaire.
La couleur est blanc cassé. Je n'ai aucune raison de soupçonner autre chose que l'ancien original, mais je suis ouvert à tout conseil et commentaire.
Hello,
It is customary for the new member to introduce himself when registering on our site (see presentation on the home page)
Ma première fois ici et j'essaie de dater ce petit couteau de poche PAGES Laguiole pour femme.
La position fermée est de 90 mm et la longueur complètement ouverte est de 160 mm.
A vu une utilisation évidente depuis des jours passés, mais il est complet. Je ne sais pas si les poignées en os (je ne vois pas les veines de sang) ou la corne ou quelque chose comme la défense de morse ou similaire.
La couleur est blanc cassé. Je n'ai aucune raison de soupçonner autre chose que l'ancien original, mais je suis ouvert à tout conseil et commentaire.
Hello,
It is customary for the new member to introduce himself when registering on our site (see presentation on the home page)
++++ ******************************** ++++
C'est pas parce qu'on n'a rien à dire qu'il faut fermer sa gueule
Ma collection https://passionlaguiole.forumgratuit.org/t15-ma-petite-collection-a-moi
Mes Bricoles https://passionlaguiole.forumgratuit.org/t462-mes-bricoles
Forge et bricoles https://passionlaguiole.forumgratuit.org/t2222-trempe-et-revenu-acier
patmul0- Politburo
Sorry but i dont understand the meaning behind your comment ?
Riddick a écrit:My first time here & trying to date this little PAGES Laguiole ladies leg pocket knife..
Hi, and welcome to you.
Could you please post a couple of pics of the back of your knife ?
It would help a lot.
Rodo XV- Messages : 301
further information needed please
Hi Guys , any further help to my questions on photos provided , cheers
Page 1 sur 1